Regionala Mässan - Konsert - och kongress, Linköping. KOM HIT!

Nu sitter jag här på golvet i vårt bås på Konsert - och kongress i Linköping och väntar på att Regionala Mässan ska börja. Jag kanske inte har nämnt det tidigare men jag är kultur - och nöjesreporter och samarbetspartner i den nya tidningen Unga Föräldrar som min brorsdotter Sanna startat. Vi kommer att stå här på mässan hela dagen från kl.13.00, när mässan börjar, fram till kl. 18.00 när mässan är slut och ta emot förhandsbeställningar av vår tidning. Så om ni har vägarna förbi Konsert - och kongress i Linköping så kom in och titta och säg hej till oss i bås nr. 163. Förhandsbeställ en tidning för 30 kr också vetja! Till mässan är det gratis inträde och det finns massor med UF-företag som presenterar just sina produkter. Så det finns massor att titta på!

Men hälsa på oss först! XD
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?