I'm so excited!

Den här veckan har jag varit koncentrerad på musiken. I tisdags var jag i studion och spelade in en låt som det ska hända spännande saker med inom kort. I torsdags var jag i studion igen och då hade det hänt massor med grejer med låten. Snart kommer den att vara fulländad och då lovar jag att berätta för er om vad jag ska göra med låten. Och ni KANSKE får höra ett smakprov, dvs inte hela låten men en liten bit av den. Jag är hur nöjd som helst med låten och riktigt glad över hjälpen som jag har fått med den. Och jag har bestämt mig för att i framtiden spela in ett helt album.

Jag är väldigt exalterad över att det börjar hända lite saker kring min musik nu. Nu återstår bara att göra min musik hörd.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?