Det här med inspelningsprogram

Just nu sitter jag och försöker lösa ett annat problem som jag har. Nämligen det här med ett bra inspelningsprogram där jag kan spela in min musik på och mixa det så som jag vill ha det. För jag har massor med låtar som jag bara vill få ut till världen. Det känns jobbigt när de ligger där i sina pärmar i bokhyllan och samlar damm. Meningen är ju att de ska lyssnas på och skapa nya tankar och känslor.
Det finns en del gratis inspelningsprogram att använda sig av, vilket jag får nöja mig med då jag faktiskt inte har råd att lägga flera tusenlappar på Cubase, som jag egentligen vill ha. Och dessutom har jag inte någon bra dator med särskilt bra ljudkort. Det jag har får duga tills jag har råd att faktiskt lägga pengar på en ny bra dator och ett första klassens inspelningsprogram.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?