Fru Ensam.

Jag känner mig som om jag vore världens ensammaste människa just nu. Allt går emot mig just nu. Skolan går inte som jag hoppats, vilket resulterat i att jag inte får några pengar från csn för tillfället. Men framför allt är det mesta skit inom vänfronten. Jag blir utesluten ur aktiviteter och jag får inte vara med och dela en väns kanske viktigaste dag (det senare är en lång historia som jag inte kommer att gå in på här). Tankarna snurrar i huvudet och det som frekvent dyker upp som en neonskylt i hjärnan är orden: "Vad har jag gjort för att förtjäna det här?" Och på det börjar jag tänka att jag kanske är en hemsk människa som inte förtjänar att ha folk omkring mig som älskar mig. Jag försöker slå bort de tankarna så hårt jag kan och blir bara frustrerad och arg på mig själv för att jag tillåter mig att tänka så. Den senaste veckan har jag gråtit minst två gånger om dagen och det skrämmer mig för att det var evigheter sen jag var så ledsen att jag behövde gråta konstant. Det här känns fruktansvärt jobbigt! Finns det någon därute som vill ställa upp och muntra upp mig? 
Sanna säger:

Vad tråkigt att det inte går bra för dig,och att det är strul med CSN och allt. Hoppas det ordnar sig på något vis. Kanske kan vi hitta på något skoj tillsammans i helgen om du har tid? Så blir du på lite bättre humör.

Avslutar med att säga att dina dumma tankar kan du slänga i skogen för du är värd att umgås med människor som bryr sig om och älskar dig.

Kram Sanna

 2012-08-25     00:12:36     http://mammasvardag.se
Victoria säger:

Skickar styrkekramar!

 2012-08-29     23:38:22     http://eyepoetry.blogg.se
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?