Redan eftermiddag....

Den här dagen har gått otroligt snabbt. Förmiddagen bestod av möten. Sen när jag kom hem plockade vi undan lite i vardagsrummet samt dammsög vardagsrum, hall och kök. Sen bestämde jag att det var dags att äta en lite sen lunch (vid två-tiden ungefär) vilket bestod av kantarellsoppa och rostade mackor och mitt i maten kom mamma på överraskningsbesök som resulterade i att vi åkte till Willys för att panta alla våra tomma flaskor (resultatet blev 122kr) samt till djuraffären för att handla hem 15 kg kattmat så att våra katter klarar sig i tre månader till. Och nu är klockan fyra på eftermiddagen redan.

Pipandet i örat driver mig lätt till vansinne och det känns som att jag inte kan slappna av särskilt mycket. Men jag ska försöka tänka på annat och har därmed en lista med saker som jag måste göra här hemma. Jag antar att jag ska ta tag i den listan nu.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?