Man kan bli tokig för mindre....

Jag vill egentligen inte klaga men jag blir tokig på detta eviga gälla pipandet i mitt vänstra öra. I tisdags vaknade jag av att det gjorde så in i bomben ont i mitt vänstra öra. Och pipandet bara slog till. Jag har tinnitus sen innan men aldrig haft det så här pass dåligt. Det här pipandet överröstar det mesta. Jag har svårt att sova och hörseln i örat har försämrats avsevärt. Jag kan dock inte säga om detta beror på min envisa förkylning eller om det kommer att vara permanent. Jag hoppas att pipandet försvinner med förkylningen så småningom. Helst vill jag att den ska försvinna typ NU! Jag har läst på om tinnitus och det sägs att det ofta blir värre när man har ett virus i kroppen. Så jag hoppas innerligt att det här inte är permanent. Det jag är mest orolig över är att jag kommer behöva kosta på mig en hörapparat. Jag är ju för ung för hörapparat för guds skull!!!!

Nu ska jag smita hemifrån, köpa lite frukost på stan och bege mig bort till stadsbiblioteket och möta upp Sanna för vårt för-redaktionsmöte-möte. XD
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?