Förkylningsinlägg

Än en gång har jag försummat bloggen i några dagar. Motivationen har helt enkelt inte funnits till hands.

Nu har jag även gått och blivit förkyld igen. Var ju förkyld för en månad sen ungefär och jag tyckte det räckte men det tyckte tydligen inte förkylningsbanditen. XD

Så jag känner för att klaga en aning. Jag vaknade imorse med ont i halsen och kände mig allmänt hängig. Nu har jag inte lika ont i halsen som jag hade imorse (av någon anledning är det ju alltid värst på morgonen när man vaknar) men däremot har jag sprängande huvudvärk och ledvärk. Kanske lite muskelvärk också. Det känns som att jag har ett tryck i mina öron och det gör ont i öronen när jag ska snyta mig. Min kropp tycker tydligen inte att den värk jag redan har räcker utan den har lagt på lite illamående och yrsel på det också.

Nu hoppas jag att den där Iprenen jag svalde ska vara snäll och ta bort all värk så jag kan känna lite lättnad iallafall. Helst av allt vill jag bara lägga mig under täcket och sova. Så jag tror jag ska ta och göra det en liten stund. Sova bort förkylningen liksom.
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?